Thursday, October 13, 2011

4 perkara

Assalamualaikum anak2

Ececece macam nenek 60 tahun je. baiklah, hari ini nak mengkhabarkan berita sedih. handphone saya hilang !!!

pada suatu hari yang damai saya dan teman-teman setraining telah menapak ke library. ini ialah pada hari selasa lepas 11/10/11. ramai gak yg turun. adalah dalam 16 orang. nanti kalau ada masa saya introduce them,ok? seharian kami mentelaah bersama. tibalah waktu petang nak balik saya pun mencari-cari kunci kereta dan handphone. tapi..tapi..tapi hanya terdapat kunci kereta. handphone tiada! jiwa mula bergolak.

dalam kereta nak balik masih lagi tenang sebab ada shikin an asilah yg mententeramkan jiwa. after drop them at shah alam I straight away go back to meru..masa tu macam dah sedih sangat sampai terlanggar tiang parking kereta kat rumah. I scratched my myvi. 1st thing hp hilang. 2nd thing myvi calar banyak!!!

dengan lemah longlai masuk ke rumah. jiwa bergolak tak dapat dibendng lagi. air mata pun menitis dengan lajunya. dari maghrib sampai nak tidur saya bersedih. esoknya pegi training dengan mata sembab. dah tu tak boleh jawab soalan quiz tu. that is the third thing. quiz the whole day!! cuba korang bayangkan?

Today, I got fever which is the fourth thing. Sabar jelah. sayangnya handphone hilang. tak boleh fikir dah. Sebabkan 4 perkara itu telah membantutkan entry-entry sebelum ini seperti entry lawatan ke bilik kak umi dan entry convocation. ceh, alasan. in life there are only two things. either u want to do it or u don't want to do it (May May,SHRDC).

Don't forget to pray

No comments: