Monday, September 26, 2011

i got scolded for silly mistakes,yeah!

hari ini saya dimarahi oleh instructor saya kerana coding saya salah
rasa macam nak terjun laut
nasib baik kat meru ni tak ada laut
saya sedih tapi saya belajar itu yang saya suka
disebabkan perasaan saya tak stabil selepas kena marah
saya tak dapat nak buat entry pasal saya pergi awana genting
lagi-lagi ada kerja untuk dihantar esok
jadi saya nak buat-buat la kerja tu
harap-harap esok tak dimarahi lagi
=(
nak spill kat kakak,tapi lately kakak sangat busy huhu

2 comments:

oJAh said...

atul.keje mane??lek2 biasela 2..huuu

atul said...

keje kedai kecik je ojah
mak ayah aku punya suka bila aku dapat keje dekat2 nih
bila aku nak gi interview kat penang dulu punya la kerut dahi huhu