Sunday, July 10, 2011

pressure

my family is not supporting me...even big brother pun

saya hanya ada mereka

almost everyone paksa saya buat perkara yang saya tak suka. sedihnya

downnya saya rasa sekarang

no one is supporting me...

malangnya

malangnya

sedihnya

stressnya

asyik suruh buat perkara yang sama je

saya harap saya dapat sabar

tak ada sesiapa melainkan hanya dia..

saya tahu mereka fikir itu yang terbaik..tapi ingat senang ke?

saya pun keliru

kan saya cakap akhirnya nanti akan seperti kebiasaan yang berlaku

tapi kali ini saya benar-benar harap yang lain

saya harap yang terbaik..mungkin andai itu bukan pilihan

bersihkanlah hatiku, akal fikiranku, dan jiwaku ya Allah

Alhamdulillah


Friday, July 8, 2011

cuba kau jadi...

INNOVATIVE

CURIOSITY

INNOVATIVE

CURIOSITY

GOOD EXAMPLES


INNOVATIVE


CURIOSITY



INNOVATIVE



CURIOSITY




INNOVATIVE



CURIOSITY



CURIOSITY


CURIOSITY


I AM CURIOUS ABOUT YOU...



CURIOSITY

INNOVATIVE



CURIOSITY


but, curiosity kills the cat....pfft...blah la blah

Monday, July 4, 2011

eagle boleh hidup sampai 70 tahun

"diya..diya.."
"yup!"
"nanti lepas sembahyang tolong siram pokok bunga"
"ces" hentak-hentak kaki

di luar...mari bukak air besar-besar biar bil air ibu melambung naik BWAHAHAHAHAHAHA (keji giler) sebab aku tengok bil air bulan lepas, ibu tak payah bayar pape pun. kerajaan negeri selangor tolong bayarkan kot bil air rumah pusaka ni...wuwuwuwu

komen untuk eagle ialah..tranformasi yang menyakitkan tapi eagle berani, syabas! (tak faham eh... takpe-takpe..no sweat)