Monday, May 9, 2011

nervous

semasa menunggu makanan tiba di sebuah kedai makan tepi jalan kampung pada waktu malam..

saya: hari ni hari isnin kan?
ibu:aah,kenapa?
saya:hehe takut la khamis ni
ibu:oh ramai ke?
saya:entah. rasa macam kena mandi bunga la. 'nebes' ni.
amir:semua orang nervous.
ibu:orang mandi bunga sebab nak dapat jodoh la.
saya:oh ye ke?kah kah kah..aish 'nebes'nya.
ibu:ala, orang yang dah biasa buat pun nervous. macam artis-artis tu pun sama.

erk....?? sejak bila artis-artis dijadikan standard piawaian ni? mana ada,bu. ramai lagi contoh ikutan lain yang lebih budiman untuk dijadikan ikutan.

time nak bayar..

ibu:ok, hari ni kite bayar sempena hari ibu. tak ada siapa nak sambut, abang ib je yang balik bawak sup ekor.

saya dah tersengih je. sorry bu, tak dapat kerja lagi. duit kat bank pun nak kering dah tu hehe..tak sangka zaman turut merubah ibu. ibu&ayah ni boleh dikira orang dulu-dulu yang mana la nak layan+sambut hari ibu ke hari ayah ke hari apa-apa pun la melainkan hari raya atau yang wajib-wajib je. kira terpengaruh dengan tv la ni ibu. apa-apa pun setiap hari ialah hari untuk ibu hehe (ayat nak elak dari kena buat kerja rumahtangga). balik rumah je..alamak, lupa nak bungkuskan air tembikai untuk kakak! huhu sorry kak!

Chad dah meninggal. sedih. Chad baru 25 tahun. muda. dia accident depan rumah tok wan sebab kena langgar dengan lori kuari. Chad baik, lepak and slumber. Sedihnya, menangis la gak. selamat tinggal Chad. mati tu bila-bila je.

2 comments:

.::aLiEsYa::. said...

huhuhu...sedihkan citer chad tue..tadi akak gi jalan kat mukmin,akak tgk ade novel siti rosmizah yg baru...tebal giler novel tue...see u tomorrow...jgn lupa ingatkan akak pasal duit novel ye =)

atul said...

=) ..sedih..chad..
siti rosmizah?nanti nak google la
ok..esok sy ingtkan kalau sy ingt..kalau x ingt akak kena la belanja sy mkn bila dh dpt kerja nanti fufufu..