Friday, January 29, 2010

rEuNioN

fika, nadia, ahiasah, syaz, atul, mun n lin kt depan

Salam...x tahu untuk sape..*siapalah yang tak ada kerja baca blog kau ini*..
ok ini ialah reunion kecil-kecilan secara tak rasmi. aku lebih gemar memanggilnya reunion form 3!!!...hahaha tipu..tak tahulah form 3 atau fivers..aku mengenali mereka sejak aku form 3..ye aku sangat suke 3 Rock..aku sangat rindu~..seperti lagu Black..aku rindu sayang kamu..sudah atul! jangan kau terus merepek..ini bukan slot merepeking..

Seriously man...dah berapa tahun ye rakan-rakan? percaya atau tidak, sepanjang pertemuan aku berulang-kali menyebut "aaa..macam tak percaya dapat jumpa korang hahaha"..lin kata"ko nak kena sepak dengan aku ke atul"..hahaha..lin is still macam dulu...ramai yang tak ada seperti nisa, fatem, ummi, mardhiah, ain, fika, lea, dayah..ohh sangat ramai.

actually, this reunion is for ahiasah and nadia...ye ke? yelah sebab mereka baru pulang(oh..tak lah baru sangat sebab nadia dah bekerja sebulan ok..fine) dari Jordan..yeah~ inilah pertama kali jumpa mereka setelah empat tahun. glad i am gladiator..stop. ni baru tujuh orang, kalau i buat reunion ramai-ramai lagilah. takpe inipun dah cukup sob3..ko apehal atul sedih..senegal. terima kasih rakan-rakan semoga kalian berjaya dan bahagia dunia n akhirat..

3 comments:

Are::Teem said...

knp aku xde?ok xpe.

atul said...

Fatem!!!!!
i did mention to u kan? ko kate if nisa pergi ko pergi rite? ingt?
aku pun last minute br confirm..xpe lenkali buat makan2 ke ape ke hehe
jgn merajuk la dey

btw, knp aku x boleh bc blog ko?
sile explain

Are::Teem said...

wuuu~~

aku privatekan..blog
xpeee la atulllll
cmni laaaaaaaaaaaaaa