Wednesday, March 4, 2009

award dari fatem


culik diri sendiri skjp dr kesibukan kerja yg membukit, nmpk mcm boleh release stress

[tag1.jpg]
Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda.

nur fatema
she is 1 of my best friends
die selalu perasaan cute
independent(true)
suke manga,anime,japan and stuff
nice and helpful


Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih pemenang seterusnya.

1-selalu homesick..balik rumah everyweekend

2-suke baca novels, comics. kalau tgk cerita cpt bosan

3-selalu pinjam comics member

4-suke tido kalo boleh nk tido 15 jam sehari tp org ckp tido boleh memendekkan jangka hayat kita

5-pemalas(so true)..suke buat kerja last minute.x boleh lupe dulu cik mat ckp atul ni selalu x siap kerja hehe

6-jarang minum ais after lunch. friend A maybe fikir atul ni kedekut. friend B maybe ckp bagusnye atul.the fact is that sy akn flat everytime minum ais waktu tghhari.consequence die sy akn rs lesu,pnt,xde energy nk gi kelas.kat uni minum air kosong bile balik rumah bantai air manis.

7-spending more time at home than outside.(kat luar matahari panas :-p)

8-x sabar. cpt marah.(nazira&aisya ckp atul ni ade angin die)

9-ramah sket tp susah nk rapat.(sume org pun mcm tu kot)

10-lack of confidence(should be 1st ranking i guess)

3 comments:

Are::Teem said...

ohoi..amboi2..puji aku tu lain kali bayak2 sket ok..kah3..

siti nurul afiqah bt. amhari zaldi said...

salam ziarah...
weyh, ade blog tak kasitau ha...
untuk makluman, aku ade tag ko...
sile ziarah blog aku yer...
tq...

alhanin said...

salam ziarah cik atul.. hihihi saje tinggalkan tapak tak berkaki ni.. kehkeh