Thursday, January 1, 2009

1 jan

salam
semalam balik dr uia atas jalan tu saya usha la kete2 lain...hampir semua penumpang kat seat belakang pakai seat belt...yup starting 1 jan kene la pakai ibu kata dah beribu yg kene saman huhu sapa patut disaman?pemandu or org yg dok belakang?huahuahua

khamis cutikan?so ingt nak balik rumah hari sabtu sebab bnyk keje nak kene buat..bersihkan kipas kat bilik di kolej..basuh baju...balut buku..assignment..ulangkaji...lab report..latihan....bangun je pagi2 tu nampak sesuatu atas meja studi.terima kasih untuk rakan2 ku yg pure2 comel(aku x faham knp rakan2 begitu??)

so khamis pagi settle segala kerja pembersihan.buat lab prelab jap.noon pegi lunch.ptg tu dah bosan...call ayah ckp nk balik...dan sy terlupa yg ianya khamis..hari khamis ada tahlil kat surau..ayah x dapat gi la kalau amek sy..hai la

nak balik tu jammed kat kawasan permainan layang2...sabar je la...

last week beerjalan2 di tasik dgn farhan n kami nampak ni
pelangi

cantik kan...??han yg nampak mule2 dulu

No comments: