Monday, December 1, 2008

money..money

td kawan saya called ada perkhabaran gumbira haha
hadiah saguhati dr cikgu arfah yg mengajar fizik time sekolah dulu
knp dia bg hadiah saguhati?jeng3
ade sekali saya jd cikgu tak bertauliah kejap kat SAMTH ajar fizik..sebab tu la dpt ganjaran
hehe tak tahu la bdk tuh menjiwai ke tidak
saya kalau boleh memang nak menanamkan rasa cinta trhdp subjek fizik ke dalam jiwa sanubari anak2 bangsa melayu lagi2 Islam ni
agar negara Malaysia bisa menjadi hebat dlm bidang sains dan teknologi seperti Jepun
dan sekaligus mngangkat Islam sbgi cara hidup
sbb dlm kite berjaya kat dunia ni akhirat mesti seiring bak lagu seiring dan sejalan

dan fizik sememangnya sgt seronok
memang x dinafikan subjek ini mencabar tp seronok kalau kita faham konsep dia dan tahu aplikasikan hehe
sbb fizik adalah sekeliling kita
after spm bole la ckp seronok

nak update pasal kahwin tp x larat so tgk lah nanti

No comments: